...

Hej.
Jag har tagit värsta bloggpausen nu, och jag har inte skrivit på jättelänge. Ingen läser ändå, så...
Men iallafall; Jag ska ha kvar min blogg! Det är ju bara kul om man haft den tillräckligt länge, och
att man kan kolla sina gamla inlägg och sånt.

Det har hänt mycket på sista tiden. Jag, mamma, pappa, mina kusiner Frida och Erik, deras föräldrar,
farmor och farfar, och min farbror Håkan har varit i Danmark under höstlovet, på Lalandia! Det var kul.

Och imorgon har jag studiedag!
Jippi, det är skönt att vara lite ledig ibland......^^
Fast egentligen skulle vi haft slöjd imorgon, men nu missar vi ju det...
Japp, detta var då typ en liten "Update"!



Rebecca
Min vardag | |
#1 - - Rebecca:

Asså mina inlägg börjar bli lite ointressanta, eller vad tycker ni?!

#2 - - Malin:

det var väll roligt men nu har det gått ett tag sedan dess. Snart dax för jullov.

#3 - - Rebecca:

Malin: Japp, ska bli skoj! ;D

Upp