Pepparkaksbak

Idag har jag varit med min kusin. Efter en snabbstädning av ovanvåningen, som jag märkt inte blev så bra, tog jag bussen till stan med Frida. I stan shoppade jag julklapp till Emma och sen satte vi oss och tog en fika. Varm choklad och chokladbulle, snacka om socker i det! Efter att Valen stängt hoppade vi på bussen till Frida. Där bakade vi pepparkakor, men jag var skitdålig på det, mina gick ju sönder! Så jag satte mig och fotade Frida och den andra kusinen Erik när de bakade. När klockan började närma sig 19.30 gick jag hem.
Ja, jag gick och shit vad det blåste! Jag höll nästan på att blåsa iväg! Stack iallafall in på Konsum när jag kom dit. Godis och en Frida-tidning blev inhandlat.

Imorgon sticker jag på gudstjänst klockan 10. Ett måste om man vill bli konfirmerad.
På måndag firar jag att det är lov (!) och spenderar större delen av dagen i stan med Emma. Måste köpa paket till julklappsspelet på lillejulafton.

Hade tyvärr ingen bild att bjuda på idag, kameran ligger inne på mitt rum, och jag är faktiskt för lat för att flytta på fläsket och hämta den, men jag gör det nog snart ändå så. Måste få över lite bilder till datorn i vilket fall som helst.

God jul!


Rebecca

Min vardag | |
#1 - - Anna:

Fin blogg du har!



Puss & kram!

Upp