Bortskämd lista

Jag bara kände att det var dags med en lista. Både för att jag inte har något att göra och för att listor är roliga. Jo, jag vet redan att jag är bortskämd, men man kan ju kolla om den här listan tycker så!

Jag har:
[x] Mamma
[x] Pappa
[] Styvmamma
[] Styvpappa
[] Styvsyskon
[] Bror
[] Syster
[] Systerson
[] Systerdotter
[x] Mobiltelefon
[] eget badrum
[x] eget rum
[] swimmingpool
[] Hot tub
[] gästrum
[x] Dator
[x] TV
[] Bastu
TOTAL: 6

[] en säng lite större än normalt
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[x] Klocka
[x] mp3spelare/iPod
[x] en fungerande PS2
[] Nintendo Wii
[] Xbox som funkar
[] Nintendo 64 som funkar
[] Gameboy/ Advance
[] Gamecube
[] nintendo ds
TOTAL: 5

[] Poker-bord
[] Basketkorg
[] Hockeyspel
[] Biljardbord
[] pingisbord
[] Fooseball (fotbollspel)
TOTAL: 0

[x] Nattduksbord
[x] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTAL: 3

[] Jobb
[] Shoppar minst en gång i veckan
[x] har dyr parfym/cologne
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera
TOTAL: 3

[] Skoter/motorcykel/bil/moped/fyrhjuling
[] Gitarr/trummor/basgitarr
[] Piano/Keyboard
[] något annat instrument
[x] varit på en kryssning
[x] rest utomlands
[] haft en personlig tränare
[x] dyra smycken
[x] träffat en kändis
TOTAL: 4

[x] Platt/locktång
[] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[] har 1000 spänn på dig just nu
[] kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] rest i Europa
[] Varit på Hawaii
[] Varit i USA
[x] Varit i Asien
[] Varit i Australien
[] Varit i Afrika
[] Varit i Sydamerika
TOTAL: 3

[x] Föräldrarna har bil
[] Jet ski/båt
[] Husbil/vagn
[] Jag har en bil
TOTAL: 1

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag.
[] suttit i en limo
[] suttit i en helikopter
[x] äger en videokamera
[] egen laptop
[] egen dator
TOTAL: 2

TOTAL SUMMA: 27
1-22 = Ghetto-kid
23-32 = vanlig
32-40 = rik brat
41+ = uppeklassens snobb


Ja, detta var ju ganska lyckat ändå. Sa till mina föräldrar vad jag hade för reslutat och även om jag inte har några syskon, så är jag inte särskilt bortskämd för att vara enda barnet. Det kändes bra!


| |
#1 - - HELENASCITY:

roligt ;)

#2 - - Julia:

jag fick 29 :]
mest för att jag har varit ute mycket & rest

#3 - - Rebecca:

Svar till Julia: Okej.
:]

Upp