Helg

Ja, nu har jag sportlov, nu vecka åtta. Känns skönt efter att ha gått i skolan flera veckor. Även om dagarna hade blivit rätt långtråkiga om man bara hade gått hemma hela tiden. Jag har inga planer för sportlovet än, det blir väl bara att ta det lugnt eller något.

Efter sportlovet ska vi iallafall ha ett NO-prov i skolan på säkerhet när man laborerar. Och man måste ha minst 80% rätt på det för att man sen ska få laborera. Vi har redan fått ett papper med säkerhetsgrejer som man ska kunna till provet. Och så svårt verkar det faktiskt inte vara. Jag hoppas iallafall att jag kommer att klara det! Man får ju försöka tänka positivt.

Imorgon ska mina föräldrar bort på kvällen och då ska jag och min kusin ha ett så kallat "slumber party" hemma hos mig. Det ska bli kul! Och så blir det ju Melodifestivalen också!

Ja, ha det bra allihopa!




Rebecca

Min vardag | |
Upp