En jättelång lista

Jag tyckte bara att det var dags för en lista, en jättelång lista dessutom. Jag har inget att göra ändå så. Ska snart gå ivåg till Söderslättshallen för att kolla på min kusin Frida när hon spelar innebandy. Jag snodde listan från Marie!
FAKTA
Namn:
Rebecca Andersson
Smeknamn: Beccy
Födelsedag: 3 maj
Bor: Trelleborg
Hårfärg: Brun
Arbete: Jag går fortfarande i skolan.

FAVORIT..
Färg:
Rosa, ljusgrön, vit och svart.
Plats: Ingen aning. Beror på vem man är med.
Drog: ...
Fordon: Cykel
Djur: Inget, men jag vill ha en katt!
Affär: GinaTricot, JC och Algatans godisaffär, eller vad den nu heter. :)
Serie: "Desperate Housewives" och "Ugly Betty".
Café: Palmblads!
Skor: Stövlar med klack, och gympaskor.

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln:
Ibland.
Gnälla: Ja.. Det händer väl..
Skrika: Ibland.
Sova: Ja!
Drömma mardrömmar: Ibland. Det är läskigt.. :)
Försöka vara annorlunda: Nej.
Klä dig i svart: Ja, ganska ofta, men jag brukar ha något med färg till. T.ex. helt opassande strumpor.
Hata folk: Nej, inte så ofta.
Lita på folk: Ja, vissa.

NÄR..
Åt du senast:
För typ tjugo minuter sen.
Läste du en bok senast:  I morse.
Var du på konsert senast: Vet inte.
Köpte du något senast: Eh, när jag köpte Stimoroltuggummin i fredags!
Svor du senast: Vet inte.
Sjöng du senast: Igår.
Klagade du senast: Vet inte.
Är det sommar: Om fem månader, ungefär.

VEM..
Saknar du:
Ingen.
Rörde dig sist: Vet inte.
Kysste dig sist: Ingen aning.
Gjorde dig riktigt glad senast: Vet inte.
Fick du sms från senast: Min kusin Frida. :)

HAR DU..
För många vänner:
Nej.
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Färgat håret: Ja, eller jag har slingat det. :P
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Öronen.
Egen dator: Nej, jag, mamma och pappa delar. :P
Gjort bort dig rejält: Japp.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Blivit kär i någon på nätet: Nej.
Dumpat någon: Nej.
Blivit dumpad: Nej.
Velat vara otrogen: Nej.
Varit otrogen: Nej.

HUR..
Går du:
Med fötterna!
Svarar du i telefonen: Hej, det är Rebecca.
Mycket pengar har du: Vet inte. Mycket.
Tjänar du pengar: Ja, om jag städar rummet! =)
Bäddar du sängen: Ja, varje morgon.
Ofta diskar du: Inte ofta. Vi har diskmaskin.
Ofta städar du: Ibland.
Många stör du dig på: Vet inte.
Ofta träffar du din familj: Varje dag.
Mycket äter du: Lagom. Så att jag blir mätt iallafall.

VÄLJ
Katt eller hund:
Katt.
Vit eller svart: Vitt.
Varmt eller kallt: Kallt.
Vatten eller land: Land.
Telefon eller internet: Båda.
Musik eller tystnad: Musik.
Bok eller film: Båda.
Leva eller dö: Leva!
Tjejer eller killar: Beror på vad man menar.


Ja. Jag tog bort lite frågor av ren lathet. :)
Men nu måste jag snabba mig till Södan. Kanske. Kan komma lite sent. Det gör inget.

Ha det bra allihop!

Rebecca
| |
#1 - - Designa din blogg:

Hm.. börja om kommer jag ju aldrig göra.. alla inlägg finns ju, och jag har ju byggt menyn på ett sånt sätt att man ska kunna hitta allt.. men man måste ju leta lite..=)

Upp