13 juli 2008

Hej!
I måndags kom jag och familjen hem från två veckors semester i Egypten. Det var verkligen jättemysigt och jättevarmt. En dag var vi ute och snorklade tillsammans med fiskar, vid ett korallrev. Vi köpte en undervattenskamera som vi inte framkallat bilderna på än, men när vi gör det lägger jag nog in dom här på bloggen om det är någon fin kvalité på dom.

Annars har det hänt massa roliga grejer denna veckan. Jag har t.ex. sovit med min kompis Emma två nätter. Och i fredags sov min kusin Casper över här. Just nu är pappas näskusiner från Danmark här med deras barn, som då är mina sysslingar, tror jag..
Min vardag | |
#1 - - Rebecca:

Inlägget var skrivit i lördags, den 12 juli, men min dator ville inte samarbeta med mig, så inlägget kom först idag.

:)

#2 - - E.:

Mys!

Upp