Bloggbreaket är över!

Hej igen!
Nu har jag tagit ett kanske inte så långt bloggbreak. Men det är för att jag faktiskt har något att skriva om!
Jag och min kusin Frida var i Malmö den 16 mars..
Här kommer lite bilder på vad jag köpte!
  

1. Höga Cheap Monday-jeans.
2. Vårjacka från Vila.
3. Tröja från Esprit.

Dessutom var jag i torsdags på Valen och kollade på Frida och Ola. Jag köpte Fridas "Upp O Hoppa" singel, men det blev ingen autograf, även om jag stod i kö i typ 45 minuter.. Signeringen skulle fortsätta efter att Ola hade sjungit, men såg bara när han sjungit en halv låt, sen stack jag hem. Klockan började bli mycket, haha!
Blev inga bilder heller, eftersom jag stod så långt bak... :-/

Ikväll ska mina kusiner komma till mig och dom ska sova här, om det var någon som undrade.
Nej, det var det inte.
Men ha det så bra!




Rebecca
Shopping | |
#1 - - Matilda:

Snygga kläder :)

Upp