02 maj 2008

Hej hej!
Tänkte bara säga att imorgon fyller jag 14 år. Ska bli jätteskoj!
Har önskat mig en digitalkamera, någon SingStar-skiva,
och såklart pengar! Haha! Annars har det inte hänt så mycket
idag, har städat och sånt inför släktkalaset imorgon.

Sen ringde min kusin Frida och ville ner till stan och då hängde
jag ju såklart med! Kollade runt lite och även om jag hittade
massa snygga grejer, så köpte jag inget. Är fortfarande lite
osäker på vad jag ska ha på mig imorgon på släktkalaset,
men jag har kläder att välja på iallafall. Svårt att välja bara!

Ja, nu har inte jag mycket mer att berätta!
Ha det bra!




Rebecca

Min vardag | |
#1 - - Adele:

Grattis i efterskott :)

#2 - - Anonym:

Grattis i efterskott!

#3 - - Sara:

Grattis i efterskott! Vad fiiiick du? Rapport i bloggen kanske? :)

#4 - - Rebecca:

Sara: Det kommer nog snart!
:]

Upp