Skit...

Hej!
Detta kommer bli ett deprimerande inlägg, jag lovar er. För det första så hade vi matteprov igår. Det brukar gå bra, men denna gången var vi i infosalen och gjorde provet. Varför vet jag inte, men nån kan ju fråga vår mattelärare. Det är ju läskigt att sitta där inne... Så stor plats liksom. Jag blir bara nervös när vi är där och gör prov. Det är t.o.m bättre att sitta i vår kalla NO-sal där vi har matte annars. Jaja, iallafall gick det väl ganska bra. Jag är alltid nervös när vi har gjort matteprov, så man tror ju inte att det ska gå bra.

Och såklart.... Jag har blivit av med mina nycklar! Skåpsyckel, cykelnyckel, husnyckel!
Bra jobbat, Rebecca.. Märkte det igår efter bilden, sista lektionen. Gick iallafall runt i skolan minst tusen gånger, på ställen som jag inte ens varit på, och letade. Såklart hittade jag inga nycklar. Fick följa med Emma hem, jag kom ju liksom inte in i mitt eget hus. Stannade där till 15.00 sen gick jag hem, för då hade pappa kommit hem. Letade upp min extra cykelnyckel och gick iväg till skolan igen. Väl där snackade jag med vaktis, hämtade cykeln, cyklade hem.

Skåpsnyckeln är ju egentligen inte världens största problem. Kan köpa en ny av vaktis för 50 kr. Men ändå, känns onödigt. Jag tror ju dock inte att han vill öppna mitt skåp varje gång jag ska hämta något heller. Om inte mina klasskompisar har börjat bli kriminella och tagit mina nycklar, så vet jag inte var dom kan befinna sig...

Hoppas verkligen att dom kommer fram snart!


Kram,

Rebecca

Min vardag | |
#1 - - Anonym:

svar: jo det har du rätt i rebecca, det är ganska synd men det brukar alltid vara så när de är något man gillar.



tråkgit att du blev av med alla dina nyklar.

#2 - - Matilda:

åhnej va tråkigt att du blivit av med nycklarna,inte världens roligaste grejj lixom..

Upp