Stockholm imorgon!

Hej hopp!
Sitter här vid datorn och springer runt i huset och packar... Okej då, iallafall inte dom senaste tio minuterna. Vi åker iallafall till Stockholm imorgon. Med "vi" menar jag jag och mina föräldrar. Så, nu har ni det klart för er! Iallafall, mormor och morfar hämtar oss 9.15 och kör oss till Malmö, Strurup. Planet går 10.45 tror jag. Efter flygturen, som bara varar i en timme, ganska onödigt att sätta sig i ett plan under den tiden, enligt mig, eftersom man knappt hinner lyfta från marken ska vi åka buss till hotellet. Iallafall, ska nog se "Fool's Gold" nu, som vi hyrde i lördags. Vi kan ju inte lämna tillbaks den på lördag, så vi får väl be mormor och morfar att snällt köra in om Hemmakväll... Eller nåt.

Kram!



Rebecca


- Laptopen ska med till Stockholm gott folk!
:)

Min vardag | |
Upp