Bloggtorka

Det kallas nog bloggtorka.. Jag har absolut ingenting att skriva om!
Sjukt tråkigt.. Imorgon händer här iallafall något. Jag ska ha släktkalas, eftersom jag fyller år i början av maj, men då är jag i Berlin med konfirmationsgruppen. Det känns faktiskt lite tråkigt att vara bortrest då man fyller år. Jag kommer inte ihåg om jag varit det något år, men jag tror inte det iallafall.. Det ska bli jätteroligt, iallafall.
Just nu har jag inget annat att berätta om. Jag ska snart lägga mig, så detta ses antagligen som ett tjatigt inlägg, känns det som.




Nu har jag precis bytat om, och ska snart lägga mig. Bloggar imorgon, och skriver lite om dagen.
Godnatt allihopa! =)
Min vardag | |
#1 - - alicia:

sv: ja, den är jättefin :) jaa det är min kompis som har den också. tack för kommentaren förresten! och du har en väldigt fin blogg också!

Upp