31 augusti 2009

För ungefär en timme och 40 minuter sen kom jag hem från ännu en skoldag. Dagens roliga händelse var när en kille i klassen hade tryckt in ett flak Coca Cola i sitt skåp, och när en av hans kompisar tar en burk, trillar precis alla! Haha, kan inte sluta tänka på mig, Hanna och hennes kompis Johanna i fredags. Det var dock lite värre, eftersom det var många fler burkar där!

Hur som helst, det är alltid jobbigt med en ny vecka. Vi har (enligt mig) en massa läxor den här veckan. För andra är det nog inte så mycket, men jag tycker det. Jag skjuter nästan alltid upp plugget och gör det senare på kvällen. För sent.. Till imorgon har vi engelska glosor och dem tror jag att jag har full koll på. Engelska är inget svårt, enligt mig.

När jag kom hem tog jag bilder på dagens outfit, då jag provade något nytt. Kofta med skärp utanpå. Har faktiskt aldrig haft det förr, så vad tycks?



Kofta - Gina Tricot
Linne - Gina Tricot
Skärp - Lindex
Väska - H&M
Cheap Monday-jeans - Weekday
Converse

Dagens outfits 2009 | |
Upp