Mot stan!

En snabb snabb snabbrunda till stan väntar, de stänger redan klockan ett, så vi måste skynda oss! Jag och mamma behöver båda strumpbyxor/leggings, haha!

Gillar min tröja jag har idag! Cerisrosa linne från JC + spetstoppen från Gina!

Vi hörs när jag kommit hem!
Min vardag | |
#1 - - Anonym:

sv: haha ja :)

Det låter inte som det borde vara så farligt med smält socker och sådant, men det kanske det är endå..



ja ja hoppas oxå att det med han inte stämmer han kan ju inte spela in 2 och en halv män när han sitter i fängelse :O

okej jag måste nog vara lite efter men vem är Brittany Murphy? och va har hänt med henne? :O



har du några planer för ikväll då? :)

#2 - - felicia:):

haha så där i sista minuten ;)

SV: De är riktigt gott! sen kan du jo välja bort bananen och typ ta i äpple om du vill de, får man jo välja själv :)

#3 - - Camilla:

Tackar :)



Haha aa det är jag medveten om ;) Men det är roligt när det låter falskt, för då skrattar man åt det och då blir det extra roligt :)



Ikväll kommer flera vänner till familjen hem till oss :) Jenny, Jessica, Camilla, Linda och Jennifer kommer också så det blir najs. Kommer nog upp bilder på min blogg imon från idag :)

Vad ska du själv göra :)?



Kram!

#4 - - jennie:

sv: ah i oförsig, allt varmt kan man ju bränna sig av.. ;D

haha ja eller hur jag älskar den serien :D

jaha tror inte jag har sett någon av de filmerna..

ah va sorligt och att hon bara var 32;/ det är så läskit när sånt händer bara så där



jaha okej låter skoj, hoppas ni får det kul :D

nej det har jag aldrig spelat :( är det typ som GH? (:

#5 - - Camilla:

Haha ja precis :D!



Det låter trevligt :) ni får det säkert toppen :)

Rockband^^? är det sånt där på guitar hero :)?



Kram!

Upp