Sportlov, dag 3

Jag vet, jag är sämst på att hitta på roliga rubriker!
Idag har jag bara tagit det lugnt, dansat dansmatta på två mattor! Mimmi lämnade sin här när hon var här i lördags. Jag börjar faktiskt bli bra på det, men det är svårt. Man ser nog riktigt rolig ut när man hoppar runt på två mattor, haha!

Vid 18.30 kom mormor och morfar till oss, de skulle kolla några bilder från morfars kalas på TV:n, så jag fick snällt flytta mig därifrån, så då hamnade jag här istället. Imorgon ska jag till tandläkaren 11.30, det är ju typiskt att få en tid när man har lov! Jag hade ju lätt velat ha en tid då det är skola!

Min vardag | |
#1 - - Marielle:

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

#2 - - Emma:

hahaha, vem vill nt slippa skolan liksom xD lärarna...(ingen komentar) xD

Upp