Prao

Hej hopp!
Idag har jag varit ledig, och det har varit riktigt skönt! Studiedagar kan behövas lite oftare. Slapp både gympan och den otrevligt långa NO-lektionen. Tycker att det är onödigt att vi ska behöva gå till skolan imorgon igen, det kunde ju varit någon klämdag eller något. Dessutom har vi matteprov imorgon, och vi måste sticka dit tidigare, så att vi inte behöver stressa till nästa lektion, vilket vi ändå måste (iallafall jag), eftersom jag inte fattar ett skit av kapitlet vi ska ha prov på.
Okej, där ljög jag, lite fattar jag. Inte mycket. Lite.

Spelade in mig själv idag när jag sjöng till en låt på datorn. När jag skulle spela upp det lät det som om jag hade världens mesigaste röst. Shit vad pinsamt. Jag som till och med tyckte det lät bra när jag spelade in det, men nejdå. Kass är ordet.

Nästa vecka ska jag praoa. Var? På Ica Supermarket. Kan bli ganska kul, men jag det var inget ställe som jag verkligen längtade efter att få vara på. Tänk så måste jag ha såna kläder som de har där? Jag fick precis reda på av mamma att Jacob i parallellklassen ska praoa där samtidigt som jag. Konstigt att man får praoa två stycken samtidigt. Det har ju aldrig hänt förr. Iallafall, lite roligare ska det bli nu, så har man ju kanske någon att snacka med. Även om vi snackar lika mycket, alltså typ ingenting, hehe...

Jaja, i  helgen ska Mimmi sova här. Igen. Vi hörs innan hon kommer hit, vilket hon gör på lördag. Jag lovar att vi hörs innan dess, även om jag för tillfället tycker att jag suger på att blogga!


Kram!




Rebecca

Min vardag | |
Upp