29 juli 2009

Tänkte berätta lite kort om dagen, eftersom jag inte har mycket annat att berätta.
Emma och jag hade bestämt att vi skulle träffas, så jag powerwalkade ner till henne, och sedan vidare till stan. Hittade ingenting, förutom en McDonald's-resturang och dessa jeansen från Gina, för bara 249 kr, men det får vänta tills vi är i Stockholm. Kan ju inte shoppa upp alla mina pengar nu, även om jag velat, haha!

Tyckte de var sjukt fina, och har alltid velat ha ett par i just den här blåa färgen, jag tycker den är perfekt till jeans. Dessutom var de väldigt tajta, som Cheap Monday-jeans. Precis vad jag gillar! Dock skulle jag behöva rensa lite i garderoben innan jag handlar en massa, där ser verkligen hemskt ut. Har egentligen hur mycket kläder som helst, men mycket är gammalt, och mycket gillar jag inte lika mycket längre. Där skulle behövas göra en storstädning!

Godnatt allihopa!
Vill ha! | |
Upp