Tunisiskt spa

Idag har jag varit på ett spa och fått massage och blivit insmörjd in den där smörjan jag skrev om igår. Det var ganska mysigt, men samtidigt gjorde det ont när de skrubbade på min solbränna! Aj! För en timme sen gick vi på den lilla gågatan utanför hotellet, och alla försäljare är verkligen trevliga och jätteroliga. Man blir knappt av med dem!

Nu sitter mina föräldrar i baren medans jag sitter i korridoren.
 

| |
#1 - - Elenor:

fin laptop :P hehe

#2 - - Anonym:

fan va nice ^_^ va det skönt med "oljan"/saken? xD

#3 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Åh, vad härligt! Jag älskar Tunisien :D Vart i Tunisien är du?

Ja, det är jättevarmt här hemma :D

#4 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Åh, jag har också varit i Hammamet :D

Okej :O Då är det as varmt och soligt överrallt förutom där hon bor xd

Upp