Dagens outfit!

Hej!
Jag har lagt till en ny kategori här i bloggen, som heter Dagens outfit. Som nog de flesta vet, så ska jag lägga in en eller fler bilder på vad jag har på mig. Jag har inte så mycket att berätta förutom att det inte blev någon stan-runda med Emma idag heller. Hon gick hem vid lunch, så det sket sig.

För övrigt: Imorgon ska jag personligen få reda på av min mentor hur kass hon tycker att jag är i skolan. Det ska också mina föräldrar få. Med andra ord, utvecklingsamtal. Imorgon klockan 8.30, direkt när skolan börjar. Så jag missar musiken. Det är rätt lugnt.

Nu kommer dagens outfit!



Kort svart kofta - H&M
Grå t-shirt - H&M
Nudie-jeans - JC


Hehe, det var typ bloggens första "dagens outfit"-inlägg. Nu är det snart Desperate Housewives, så de som känner mig vet att de hittar mig framför TV:n!


/ Rebecca

Dagens outfits 2009 | |
Upp