Lathet


Dagen började rätt tidigt, 8.30 vaknade jag upp hos Frida där jag och Mimmi spenderat natten. Mesta delen av förmiddagen låg vi kvar i sängarna och tittade på film. När klockan närmade sig 12 tog jag en promenad hem, och var hamnade jag? Framför datorn.

Hann iallafall fota dagens (och gårdagens) outfit innan jag fastnade framför skärmen. Kände mig lagom fräsch när jag kom hem i morse. Fick bara en implus av att sova hos Frida igår, och jag hade inte med mig någon tandborste eller någonting.


Förlåt, men... Jag använder samma kläder nästan hela tiden. Borde köpa lite nytt. =)

Jacka - Vila
Bolero - MQ
T-shirt - Paola Prata (mammas kompis hade en utförsäljning av Paola Prata-saker från Italien, så...)
Nudie-jeans - JC
Skor - Converse
Väska - H&M


Förresten, vad gäller min bikini! Underdelen är för stor..
Jag hade ju provat den i affären, men när jag provade den idag märkte jag att de var för stora.. De var ju hyffsat billiga, så jag hoppas att jag hittar ett par i mindre storlek.

Dagens outfits 2009 | |
Upp