31 oktober 2009

Usch, idag är en typisk latdag!
Det är inte så att jag sovit bort hela dagen, det kanske man kan vara glad för? Måste snart komma in i de vanliga rutinerna, skolan börjar ju på måndag, suck.. Just nu sitter jag bara och myser och lyssnar på P3, vad heter det programmet som går nu? DigiListan? Eller Tracks? Eller är det samma sak? Aha, nu sa de att det hette Tracks. :P

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, det blir inget halloweenfirande för mig, tyvärr.. Mina föräldrar ska bort ikväll, så det blir väl bara att chilla, kolla lite tv, bara mysa helt enkelt! Sticker kanske till Konsum och köper lite godis senare, mums!

Ska ni fira halloween? ♥
Min vardag | |
#1 - - Emma:

svar: Okej, ja dom skorna jag menar är lite uggs liknande... tänk om vi inte pratar om samma sko :D haha

Upp