Åh, jag kommer att dö!

På onsdag efter skolan ska jag, Sofia och Emma till stan. Varför? Jo, för att jag och Sofia ska vara med i modelluttagningen till modevisningen den 24 oktober. Modevisningen ska hållas i vårt lilla lilla köpcentrum. Att jag ska göra det! Sofia frågade mig igår, och visst låter det coolt? Men ändå, jag är så tveksam! Jag har lovat att söka i alla fall, sen får vi se hur det går. Det kommer säkert att vara jättemycket folk, så man kan ju inte förbereda sig på något. Jag hoppas bara inte att man måste vara lång, för då är jag körd!

Valens hemsida hittar ni här.

Min vardag | |
#1 - - Lowa:

sv: awh tack sötsos!!!!



haft en bra dag? :)

#2 - - Lowa:

sv: jo exakt samma! utan vännerna skulle skolan kännas helt meningslös... :)



#3 - - FEBB:

Åh nu blir jag ännu gladare, hur kan en människa göra en så lycklig? Det är det jag vill, göra folk lyckliga! Vill bli psykolog när jag blir äldre tror jag, men jag pratar så jävla mkt så ja vet inet.. haha :P



DU är bäst,tänk inte på vad andra säger, aldrig! puss

#4 - - FRIDA - It´s all about me:

Sv; Okej, är det kul? :D

Jag går andra året på ekonomi och entreprenörkskapsprogrammet :)

#5 - - FRIDA - It´s all about me:

Råkade skicka till fel på förra rätt svar är: Haha okej, vilken tur! :D

#6 - - FRIDA - It´s all about me:

Ååh, nu blir jag avundsjuk! :O

#7 - - Anni:

Vad kul! :)

Upp