Usch, måste sova!

Hej bloggen! ♥

Jag kom hem från Hanna vid tio, då jag hoppade in i duschen direkt. Har powerwalkat hem, så jag behövde fräscha upp mig lite. Färgninen av Hannas lugg gick väl bra, den blev svart som planerat i alla fall, inte mer om det. Nu lämnar den människan mig dock imorgon, hon åker på klassresa.. Sån fusk, jag vill också åka på sånt, men men... ;)

Nu måste jag sova, är uppe för länge som vanligt... :P

Min vardag | |
#1 - - Tobbe:

Haha, ja det är det verkligen. :D Ja, jag råkade använda den mailen du har på mig på msn, den använde jag till Kommunen. :O Skrev den på lappen om sommarjobben. hahaha. :P



Ja äntligen.. Jag längtar till fredag!! :D

Aha okej, Grattis i förskott. :) Kommer grattis på måndag med. :D



Ohja det var sjukt gott, men ack min mage reagera på glassen. :'(



Kram

#2 - - rebecca:

hallåhallå fina du! hur är läget?=)

#3 - - Tobbe:

Haha, Nä det har dom inte gjort än. :P

Haha nä det är det inte, Men dom kommer nog säga till mig "Eh du? Byta e-post denna är inte bra! " Haha. :P



Okej, att önska sig saker är sjukt svårt. :/ Jag vet redan vad jag ska önska mig när jag fyller 18 i november. :P



Usch ja, :( Älskar verkligen mjukglass.. Men magen tycker tydligen inte om det. :(

#4 - - * Em:

Sv; ok :) Allt bra med dig idag då?

#5 - - rebecca:

åh nej va jobbigt, förskyld när sommaren är påväg är ju ingen hitt!;D med mig äer det bara bra, kom precis hem efter shopping;D mösspåtagning imorgon!! gaaahh ska bli helt jävla fantastiskt!

ha det bra! kram

#6 - - Bragegunn:

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

Upp