Idag började jag gymnasiet

Godkväll på er allihopa!
Idag började jag alltså gymnasiet, och jag var toknervös. Gymnasiet har alltid känts så långt borta, man har liksom tänkt "visst, jag börjar gymnasiet snart, men det tar vi ". Och nu har det där "då" kommit. Det känns fortfarande asläskigt, jag menar, jag började ju nyss grundskolan? Allting går så sjukt fort, utan att man lägger märke till det, men man får ta var dag och göra den till den bästa, eller hur?

För er som inte visste började jag alltså på estet. Jag har valt bild och form som inriktning och jag tror att jag kommer trivas med det, trots att det känns ganska förvirrande så här efter första dagen. Vi har i alla fall fått ett schema för denna veckan, som jag tycker verkar bli ganska lugn. Vi börjar 9.15 varje dag, tack för det! Nästa vecka blir det dock andra bullar, oj oj.. ;)

Stanna kvar, så kommer snart dagens outfit upp!

Min vardag | |
Upp