Jag har klippt mig!


Jag vettifan vad jag ska säga om det, men... Vad tycker ni?
Min vardag | |
#1 - - Kamilla:

de låter kul, skulle oxå vilja gå någon gång och kolla på det :D

Jodå det är bra, sj då?:)

#2 - - Leia ♥:

Tack så mycket!!



Så roligt att ni hade kul! Men oj så länge ni gick ute! :O

Var det inte väldigt kallt då?? Fast iofs så kanske man inte tänker så mycket på kylan när man har roligt. :)



Låter som att du kommer få en riktigt bra kväll ikväll! Så himla roligt att få sitta i publiken på melodifestivalen. Hoppas det är bra bidrag ikväll :)



Vi får se om jag ska kolla, vi ska antagligen få besök när som helst, fast jag låter nog tvn gå på samtidigt. :)



Kram!

#3 - - felicia:):

sv: gud vad kul! måste va häftigt att sitta där och se de live.

Jo de är bara bra med mig, själv då?

#4 - - Camilla:

Ja, man blir liskom beroende av datorer, inte bra ;)



Aa jo, jag brukar med känna så efter loven. Men när jag kmr till skolan så blir det bra igen :) Får ju träffa alla fina vänner :)



Ja skinnjackor är väldigt snyggt :) Jag har ju en skinjacka men den är så himla sliten och sånt så jag är väldigt sugen på en ny :) Något som jag är mer sugen på är en jeansjacka att ha i vår :)



Min dag har varit super :) Hur har din dag varit :)?



Kram

#5 - - felicia:):

sv: tack så mycket:D! jag är rätt nervös han kommer hit om ungefär en timme, endå har jag träffat han innan haha, så¨är jag jätte nervös.. jag är konstig.

#6 - - Klingan:

OOOH ja woooow du har klippt dig :O:O:O

skiiiiit snyggt fan ..

Nejmen seriöst det blev mycket bra så XD

#7 - - Leia ♥:

Haha, jag undrade först varför det var så konstiga bokstäver :P

Sedan läste jag att du satt vid en annan dator. Fast jag förstår som tur är.

Ja, går man snabbt blir det ju lite varmare, skönt det.



Kan tänka mig att det är en fantastisk känsla. Det är ju som en riktig konsert, fast lite annorlunda bara. Jag var på genrepet för några år sedan på melo när det var här i Norrköping. Och det var rätt spännande.

Sedan har jag ju varit på några konserter, riktigt stora sådana och det har varit grymt!

Har du varit på några mer konserter??



Tycker också att det var dåligt att ni inte fick ta kort på dem. =/

Kram!

#8 - - Sofia:

Jag har också klippt mig o färgat håret, kolla i skolan imorgon :P hihi ses imorgon! // Kramar Sofia

#9 - - Dann:

Skit coolt/snyggt/fint och bla bla!! :D (Y)

Upp