Alla dessa smycken

Just nu sitter jag och försöker få ordning på alla mina smycken, de har trasslat ihop sig helt. Jag älskar smycken, de gör verkligen jättemycket med en outfits utseende! Önskade ju mig en sån där hand som man hänger smycken på, men jag fick aldrig någon. Har hittat en nu i alla fall, som är mycket mycket billigare än den jag hittade. Den finns på Kasken, för bara 100 spänn. Haha, konstigt att den finns där egentligen, Kasken är ju värsta sexshoppen!

Min vardag | |
#1 - - Camilla:

Jag kommer inte ladda upp bilder på mina naglar :P Det finns inga naglar att ta kort på, det gick åt helvete igår och såg ut som fan och limmet torkade så jälva snabbt så mina fingrar klistrade ihop sig, resultatet blev ett dampanfall och slet av dom och kastade dom ;P får se om jag försöker någon dag igen, då kanske det kommer upp en bild om det inte ser förjävligt ut :)



Vadhar du haft för dig idag då :)?



Kram

#2 - - klingan:

haha är inte du för liten för att va på kasken? :D

Upp