Är på väg till Malmö för att sommarshoppa ...

dsc07174 (MMS)

Är på väg till Malmö för att sommarshoppa med min kusin. =)

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Hej! Nu när jag kollat in din blogg så kommer det ett tips från mig!

Läs mitt senaste inlägg om hur man tjänar snabba pengar :)

Om du ni gillar det så kan du väl följa mig via bloglovin? )

Kram:)

#2 - - Mikaela:

okej, vad roligt :)

ja, visst är den snygg!

#3 - - LOWA:

SV: tack! :)

Haft en bra dag? :)

#4 - - julia:

sv: nej vi har pratat lite om det, men jag har sagt att när vi tar studenten att vi skulle kunna sticka iväg någonstanns! ;)



Det är verkligen skit kul att bo i stuga! ;)

Kram//Julia

#5 - - Julia:

sv: mm hade varit skönt med en resa då ;)



Tack så jätte mycket gillar verkligen den bilden x)

Aa det hårbandet är från Frida tidningen, skit fint tycker jag ;)

Kram//Julia

#6 - - Jezzi:

Åh, vilken charmig blogg du har, riktigt fin :)

#7 - - denja:

TACK SÅ MKT TJEJEN! DU ÄR VACKER DU MED! GILLAR DIN BLOGG! :) SÅ JAG HISSAR DIN BLOGG OCH DISSAR KISSIES ;) HA DET BRA

#8 - - Elin Stenbäck:

Är du intresserad av hår och allt som har med det att göra? Gå då in på min blogg, jag tipsar om olika frisyrer och produkter. Jag gör även tutorials på hur man gör olika håruppsättningar. Kanske du har någon frisyr du sett på någon kändis/ någon annan som du alltid har velat veta hur man gör? elinstenback.blogg.se

#9 - - julia:

sv: aa :)



Tack vi hade det mysigt ;) Jag köpte första American Pie filmen och sen Heartbreak kid ;)

Kram//julia

#10 - - Camilla:

Usch då låter inte roligt :( Tycker sjukt synd om dig <3!!



Ja, det har jag. Kommer bli skönt sen när pengarna ramlar in ;)

Tråkigt att du inte fick något jobb! Kramar!

#11 - - LOWA:

Hoppas du har haft en bra söndag. Förhoppnings vis i solen? :)

Kram!

#12 - - Jezzi:

sv: Åh tack så jättemkt! :D

hur har din dag varit dåå? :D

#13 - - denja:

haha tack! :D

#14 - - Elin Stenbäck:

Jag hade tänkt göra det. Kan skriva om det idag :) kram

#15 - - HelloNicki:

Hello sweetie! Massa kramar från USA :)

#16 - - Julia:

sv:aa älskar dom också x)

Heartbreak kid är jätte kul om man gillar romantiska filmer, den handlar om en kille eddie som är 40 år och har aldrig gift sig och sen träffar han en tjej som har gifter sig med kanske lite för fort och så på deras smekmånad så träffar han en annan tjej som han blir kär i! :) Jätte kul film verkligen många skratt :D

Kram//Julia

#17 - - LOWA:

Hoppas du får en bra dag i solen! Här är det molnigt :(

Kram!

Upp