Kul frisyr

Jag har aldrig varit bra på att få mitt hår att se så jättekul ut, det är knappt att jag orkar platta det på morgonen, haha! I lördags testade jag dock en ny grej efter att ha varit sugen på att klippa sidecut men aldrig riktigt vågat.



Man ser inte helt tydligt hur jag fått halva håret bakåt, men som en del redan räknat ut är det en del klämmor. Extra snyggt blir det om man, som jag gjort, sätter ett långt örhänge på ena sidan, och bara en liten pärla i andra örat. Känns som om jag kommer tjata ut den här frisyren ett tag nu... ;)

Gör själv! | |
#1 - - ilaf:

Det skulle vara ännu snyggare om du inte har pärla på andra örat då blir det BAAAAAAAM! för det är så udda och gå runt med ett örhänge just därför biorde man gå runt med ett örhänge för att retas :D

#2 - - Zaid Al Jaderi:

haha precis! :)



aah men det är på ps 3 tror jag! vrf är du blyg för o dansa i grupp för? :O

#3 - - Zaid Al Jaderi:

haha aaah :D



varfö vågar du inte dansa i grupp? :O

#4 - - Zaid Al Jaderi:

aw, men det är jag med :d men det är kul, s¨du behöver inte vara blyg, alla skämmer ut sig nån gång ;) aaah vad kul! afrodance :D

#5 - - Ilaf:

Sv Hahahah bra där :D !

#6 - - Camilla:

Ja ellerhur känns det så! Det är skitmysigt när man kommer hem och det är mörkt och adventsljustaken och julstjärnan lyser upp hela rummet :)



Låter underbart! Schysst av eran lärare att låta er plugga hemma :) Ibland skulle det vara bra att bara ha en heldag ledigt hemma och plugga, då skulle man få betydligt mer gjort ;)



Yes, håller med dig om DH och Cougar Town. Jag har nog tröttnat lite på desperate housewives dock, kan inte förstå att jag just sa det :o haha! Men tycker att det händer för lite saker och sånt, eller att det är lite segt + att det är reklam hela tiden så man kommer knappt ihåg vad som hände innan reklamen, haha!

Men just i tisdags hade jag faktiskt velat se det men det fick man ju inte.. Ibland blir man trött asså! ;)



Kramar!

#7 - - Anonym:

omg fett fult. haaha jag döör

Upp