27 september 2010 - Utflykt idag, skolfoto imorgon!


Här är mössan som jag lovade er att visa! Bad hair day.. Passade faktiskt mig och mitt hår lite då och då, i alla fall när det inte vill som jag vill, hehe... ;)

Utflykten idag gick riktigt bra, trots att naturkunskap inte är mitt ämne, men strunt samma! Jag hade riktigt roligt i alla fall. Imorgon blir det skolfoto och det ska faktiskt bli riktigt roligt. Vanligtvis blir jag aldrig nöjd med klassfotot, men det är ändå så kul! Man gör sig fin (oftast), och så där.. :D Vet inte än vad jag ska ha på mig imorgon, men det hinner jag fixa eftersom jag har sovmorgon!

Min vardag | |
#1 - - Camilla:

Låter toppenbra du, om man har bra stämmning i klassen blir det mycket roligare att åka iväg till skolan :D!



Najs du, såna mössor har jag också sett :) Haft funderingar på att köpa en flera gånger, men jag passar inte i mössor så jag har hoppat över det ;) haha.



Hur mår du annars då :D?



Kramar!

#2 - - Klingan:

Du ser sjukt jävla bra ut i mössan (Y) :D

Upp