Så sjukt uttråkad

Det är precis vad jag varit idag. Uttråkad.

Jag har inte gjort så mycket idag, så det kanske inte är så konstigt. Jag tog i alla fall bussen till stan (trots att man inte kan använda Sommarkort längre, men jag var lat) och lånade en bok på biblan. Lånade Blocket av Karin Wahlberg. Äntligen får jag tid att läsa den! Jag har lånat den säkert tre gånger innan, men varit tvungen att lämna tillbaks den, haha.

Imorgon händer det lite saker, då ska jag träffa Frida och kanske hänga med mamma ut och powerwalka på morgonen. Men bara kanske, har jag lov vill jag ju ha sovmorgon! :)


Min vardag | |
#1 - - Camilla:

Jag hade också förjävla tråkigt igår! Blev trött på allt.. haha



Jag har köpt kalendrar andra år men jag har aldrig riktigt användt dom, hehe. Får se hur jag gör i år, om jag skaffar mig en eller om jag låter det vara. Brukar komma ihåg det mesta och så. Men det kanske är smart att ha en nu i trean ;)



Vilket hotell ska ni bo på? :)



Kramar!

#2 - - Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!:

Ha en fin kväll :)

#3 - - Camilla:

Usch då! Inte roligt du :( Hoppas verkligen att det är bra med dig och att du och din mamma kom iväg! :)



Hur har ni haft det isf? Om ni åkte :)



Kramar!

#4 - - Camilla:

Ja det är verkligen ingen höjdare alltså.. det jobbigaste är ju när det inte går över heller.



Tycker verkligen synd om dig! Jobbigt att shunten och det ska hålla på och spöka för dig. Önskar för din skull att dom bara kunde sköta sig och aldrig krångla!

Jag hoppas verkligen att du blir bättre och att läkarna snart kommer fram till vad det är så att dom kan göra något åt det :)



Får ursäkta mig lite att jag varit så sjukt seg på att svara på kommentarer.. Men du vet hur det är ;) Ibland orkar man inte, sen glömmer man av det osv, hehe.



Kraaamar!

#5 - - Camilla:

Ja usch ja! Det är inte allt för kul att vara på sjukhuset :( Men som du säger, det är ju rätt ställe att vara på om man börjar bli dålig igen.



Hoppas att du blir bättre snart så att du kan få komma hem :)



Jaha, jag har ingen aning. Dom har inte sagt något om att vi inte får berätta om vår affärsidé. Fast den är inte riktigt klar än ändå. Kan iaf avslöja för dig att vi har tänkt att sälja doftljus och vanliga blockljus och sådant. Sen har vi en liten extra grej som vi ska göra som vi hoppas blir mer "exklusivt" ;)



Kramar!

#6 - - Camilla:

Jag kan tänka mig att det tar ett tag för kroppen att återhämta sig efter en operation. Vi får hoppas på att det var att du ansträngde dig för mycket så att det blev så.



Hoppas verkligen att det blir bra med dig snart! :)



Har du hunnit komma igång med skolan än? Hur går det isf? :)



Kramar!

#7 - - Denise och Malla ♥:

hejj, allt bra med dig? :)

#8 - - Camilla:

Har skolstarten gått bra? :) Hoppas inte du har allt för mycket läxor efter dig! :)



Kramar!

Upp