Ut på äventyr!

Godmorgon!
Snart sticker jag iväg till Övre där jag möter upp Hanna, sen åker vi iväg på äventyr runt i Skåne! Vi får se var vi hamnar, det är tågen som avgör.

Ha en bra dag allihopa, jag känner på mig att min dag kommer bli super! Lovar att lägga upp lite bilder sen också, kameran är självklart med!


Fortfarande jätteglad!

 

Min vardag | |
#1 - - Camilla:

Ja det var ju lite otur du! Men du kan säkert be någon kompis att ta papper och sånt till dig med information på :) Sånt brukar ju lösa sig tillslut, men jag förstår vad du menar ;)



Själv börjar jag klockan halv ett första dagen. Vet inte hur länge jag kommer att vara i skolan men tror inte att det blir så länge :)



Vilket datum börjar du? :)



Kramar!

#2 - - C:

#3 - - Camilla:

Råkade skicka en tom kommentar.. haha!



Jag hoppas verkligen för din skull att det inte är något allvarligt och att du bara har en tillfällig magont som snart går över! :)



Ja det är spännande och Kul att köra bil. Men det är ganska svårt också, men man lär sig fort :) Fast det är så sjukt mycket man måste tänka på. Men det går som sagt fort att lära sig så jag är övertygad om att det kommer gå bra för dig också när du sätter dig bakom ratten ;)



På tal om tubtoppen, jag älskar den! Visste dock inte att den fanns i blommigt.



Kramar!

#4 - - Felice:

så kul:D hoppas på att ni har haft det kul!

Kram

Upp