Ordning bland mina smycken

En av de saker som jag fick i julklapp var en smyckeshängare i form av en hand, vilket jag önskat mig väldigt länge. Jag hade kunnat gå och köpa en själv, eftersom jag sett en hel del olika varianter av dem i stan, men eftersom jag hade svårt att komma på julklappsönskningar passade det bra att önska sig en.

Som ni nog ser är den redan ordentligt klädd! Det kunde behövas, eftersom jag fram tills nu haft mina smycken i en enda röra..

Tips | |
#1 - - GOCHICK.SE:

Kika in bland våra glamorösa smycken och kika om du vill ha något. Tipsar att kika bland ringarna först! ;)



Vinn även ett valfritt smycke på GOCHICK.SE genom att skriva jag är med! Hur simpelt?



Blädra bland kategorierna för att kika våra varor.



Anmäl dig här:

http://gochick.se/2011/december/gochick-contest-1.html#comment

#2 - - Linda:

TÄVLA OM ETT PRESENTKORT PÅ 500 KR PÅ KICKS I MIN BLOGG! :D



Kolla inlägget här:



http://littledolly.blogg.se/2011/december/tavla-om-500-kr-presentkort-pa-kicks.html#comment



Kram kram!

#3 - - Felice:

Fick en likadan i julklapp av min syster haha :) väldigt praktisk!



Kram från

Felice.

Upp