Broken

Fan! Det här är ett helt meningslöst inlägg, men nu blir jag faktiskt lite sur.

Ni vet mina blixtlåsörhängen? När jag skulle ta av mig de för att byta om till pyjamas går det ena örhänget sönder.. Fan! Har försökt limma det nu, men vem vet om det håller? Tyckte det var så sjukt snyggt, så skulle nästan kunna åka in till Malmö för att köpa ett nytt par.. Eller till och med flera, de är så fina!


Bild från Ur&Penn.se

Förstå min besvikelse! :(
Min vardag | |
#1 - - Camilla:

Jag tror att jag och tjejerna kanske ska gå och se Burlesque nu på fredag. Hoppas det blir av för jag har hör att den filmen ska vara bra :)



Japp.. jag börjar 07.50 på tisdagar, onsdagar och torsdagar. J*vla mördar tid att börja.. haha. Dock försov jag mig och kom försent men orkade inte bry mig :D haha.



Jättetråkigt att dina örhängen gick sönder. Man blir så himla besviken när något går sönder så snabbt :(



Kramar!

#2 - - julia:

snygga, synd bara att dom gick sönder:s

Upp