29 januari 2011

Godkväll bloggen! ♥

Ikväll har jag och Frida haft myskväll här hos mig, och vi har haft riktigt roligt. Skrattat som fan har vi också! Vem blir rädd för en godisbanan som är rosa, till exempel? Internskämt! Hon gick precis, och jag är faktiskt lite småtrött, men tänker inte gå och lägga mig än. Väntar oftast tills huset är fullt av människor (föräldrarna alltså!) innan jag går och lägger mig.

Tänkte leta reda på min vita tröja från Vero Moda också, jag är av med den! Jag som tänkte ha den på måndag.. :o

Min vardag | |
#1 - - marina:

hej :) hur är det?

#2 - - Camilla:

Håller med dig till 100 procent när det gäller Jim Carrey, ibland blir han bara för mkt! Han blir så överdriven så han inte ens är rolig längre.

Näe jag tror inte jag har sett den, är den bra? :)

Där emot har jag sett "Yes man" med honom, och det är nog en av dom sämsta filmerna som gjorts, så jävla kass! haha



Våran dag var finfin! :) Låter som eran dag var bra den också, det är så härligt när föräldrarna inte är hemma så man får huset för sig själv och bjuder över någon kompis och har myskväll :)



Kramar ♥

#3 - - marina:

sv: det är ju bra :)

Haha :) om du blir lätt rädd och sånt efter du sett skräckfilmer så ska du itne se dom :)

#4 - - marina:

sv: haha :) exakt så är det. tycker precis som du!

Upp