Jävla skit

Hej allihopa! Läget bra? - Med mig, nja..
I söndags åkte jag in till Lunds akut för att se vad det var för fel på min mage, eftersom jag haft ont ett tag nu. Det hade dessutom blivit värre under helgen, så mina föräldrar tyckte att det var bäst att ringa och kolla vad vi skulle göra.

Jag fick ligga inne på en ny avdelning där jag aldrig varit förr (och det tackar jag för, var sjukt orolig att det skulle vara samma vanliga skit igen), där jag delade rum med fyra andra. Innan jag kom till avdelningen fick jag ligga på akuten där de kom fram till att jag hade lite konstiga blodvärden, efter att ha stuckit mig lite, så nu ser jag ut som en drugdealer i armvecket, haha.

Har inte så mycket mer att skriva nu, för jag måste upp tidigt imorgon igen. Då blir det att åka tillbaka till Lund för fler prover! Men ta det lugnt nu - jag mår faktiskt bra nu! Fortsätter det så här blir jag nog helt utskriven imorgon. :)

Min vardag | |
#1 - - Camilla:

Usch då, hoppas du blir bättre! <3 Alltid jobbigt när något i kroppen krånglar, man vet inte riktigt vad man ska tro eller göra. Tack och lov för läkare! :)



Ja, jag trivs bra på Kicks. Personalen är jättesnälla och så också så då blir det ju roligare att vara där :) Men imon är min sista dag "/ Därför har jag nu ikväll bakat en kladdkaka som tack för att jag har fått vara där, ska ta med mig den imon bitti :)



Tack så mycket! Gillar den jättemycket, var kärlek vid första ögonkastet. Haha ;)



Kramar!

#2 - - MYMiC:

Men gud vad hemskt !! Jag hoppas att du fortsätter att återhämta dig och tillslut bli friskare än någonsin förut ! <3



Tack för din söta gratulation förresten :D Har inte varit den snabbaste på att kolla kommentarerna ;w;



kramar <3

Upp