Mysig fredagkväll

Ikväll har jag bara latat mig tillsammans med familjen med mat från A9, filmen Just Friends och slutligen Wallander - Innan frosten. Härligt att ta det lugnt innan morgondagen, som antagligen kommer att bli fullspäckad! :)

På tal om imorgon, jag har bestämt vad jag ska ha på mig, och kanske vilka skor jag ska ha till kläderna. Jag visar er imorgon! Nu ska jag fortsätta att nörda mig framför datorn, haha.

Min vardag | |
#1 - - felice:

Låter som en mysig fredag :D

Jo tyvärr är det ett riktigt sår, fast jag har själv skapat de om man kan skriva så haha. Jag gjorde bög testet i skolan :P och om vi säger så här, tydligen blev jag bög :( haha

Kram från Felice

#2 - - MYMiC:

sv: nejdå, gillar dina bilder :)



jag har gått en extra termin på gymnasiet xD ahaha känns lite fail men bättre att göra det nu än att ha det liggandes liksom! Jag fyller 20 den 25 maj :D dudå?



kramar <3

Upp