Hemma från mormor

Det blev en mysig kväll hos mormor!

Vi åt gott, pratade en hel del och självklart gosade jag med mosters lilla hund Ceasar. :) Jag stack hem för ungefär en timme sen, då hade mina kusiner gått, så jag kände att det var tid för mig med.

Äntligen sovmorgon imorgon! Kommer antagligen inte att sova så länge, men ändå. Sen ska jag förmodligen träffa Frida, och det ser jag fram emot! :)

Min vardag | |
#1 - - johanna:

sån är inte jag..haha, jag försöker göra allt så fort som möjligt så jag kan slappa sen!.. dock vet jag hur det är att hamna efter, jag fick inte gå på skolan under hela första terminen i nian för att jag gått in i väggen, och sen andra terminen när jag mådde bättre fick jag göra två terminers jobb samtidigt, inklusive nationella prov osv, DET VAR JOBBIGT!;) haha

men jag klarade det, som tur var:D

#2 - - Camilla:

Företagsekonomi är något som jag verkligen inte tycker om, tycker det är så himla segt, haha! Men eftersom företagsekonomi är ganska svårt så gäller det att hänga med hela tiden under lektionen, annars kan man typ inte jobba själv sen utan att fråga läraren hela tiden. Så var/är det för mig iaf ;) hehe.



kramar!

#3 - - johanna:

jag älskar också oboy, ända problemet är att jag får ont i magen om jag dricker för mycke.. haha mamma är laktosintolerant så jag har väl kanske haft oturen att ärva det(y)



Haha så blir det alltid. man är duktigast dom första veckorna, sen dom sista veckorna i skolan så ligger man i princip och sover på skolbänken och säger "jag ska, jag ska jag ska, jag ska bara , jag ska jag ska bara".... och de händer nada 8-) man förväntar sig typ att allt ska göra sig själv:'d haha kram!

Upp