Mitt bästa köp

Jag har nästan glömt att visa er mitt allra bästa köp i New York, om inte mitt bästa köp någonsin! Jag har länge velat ha ett par Jeffrey Campbell LITA's, men eftersom jag bara sett de på nätet här i Sverige tog jag min chans och köpte ett par när jag var i New York. Det sved lite i plånboken, men jag fick de några hundralappar billigare än vad jag hade fått betala för dem i Sverige.

Det går inte att beskriva hur glad jag var när jag gick ur butiken med min påse!





Shopping | |
#1 - - Lily:

Grattis! Nu blir jag grymt avensjuk - älskar dem! Haha vill jätte gärna ha dem med "spikes". Själv skulle jag nog behöva träna skitmycket om jag ska fixa att gå i sådana, hur tycker du att det är? haha du kanske är van vid höga klackar? (:



Kram!

#2 - - Camilla:

Men åh din lille jäkel :( Haha, vill också ha såna skor! Är besatt av LITA spike skorna, duvet dom med nitar på klacken och hälen!



Och förlåååt för att jag inte har svarat på din kommentar, har helt glömt av att kolla mina kommentarer :O

Härligt å höra att du hade det bra i både Frankrike och New York :D



Vad bra att du inte behöver ha peruk längre! Kan du inte lägga upp en bild någon dag så man ser hur det ser ut? :D På tal om hår.. mitt växer med som ogräs! Vilket är en jävla tur för jag vill att det ska bli lååångt innan balen och studenten, fast det är bara en månad kvar så det kommer väl inte hinna bli så jättelångt :( haha.



Med mig är det bara bra! Hur är det med dig? :)



Kramar!!

#3 - - Sofie:

grymt snygga,lite avis blir man ;)

Upp