31e januari 2012

Att jag hinner morgonblogga! Jag har varit så dålig med det den senaste tiden..

Jag ska sticka iväg snart i alla fall, sen blir det skola till tre, men jag kommer inte hem förrän senare. Tänkte kanske gå i stan och kolla lite idag. Vi hörs i alla fall, ha en härlig tisdag! ♥

Min vardag | |
#1 - - camilla:

Ingen fara :D



Håller med dig! Hade vart roligare om man fick göra vissa saker innan man fyllde/fyller 18 för då vet man ändå att ens föräldrar tillåter det, för på något sätt så känns det ändå som man gör något "förbjudet" även fast man är 18 och man har sagt att man ska göra något. Som när jag tog hål i naveln t.ex :) haha



Du kommer säkert få reda på massa om Frankrike när det är lite närmare. Men lärare brukar aldrig ha någon koll på något alls. Dom är sämre på att hålla koll på saker än vad eleverna är, haha.



Usch då stackare! Hoppas du blir frisk snart, så himla segt att vara sjuk.. Själv så har jag gått och blivit förkyld -.- Var inte alls längesen jag var det, men nu var det tydligen dags igen. Fast det är sjukt många som är förkylda och sånt nu, så tror det är något som går runt ;o

Haha, jag kan inte gå i dom! Eller jo det kan jag, men det känns inte som det. Men på dessa nya så var det 3 cm platå så det blir lättare att gå i dom då. Dock ser det säkert lite roligt ut när jag går i dom, speciellet i slutet av kvällen när jag har sjukt ont i fötterna, haha. Men som tur var hade jag med mig ett par andra skor som jag bytte om till när jag skulle hem, TACK GODE GUD att jag gjorde det! Var - 15 när vi åkte hem... :O

Ja, Jeffery Campbell skorna är så snyggaaaa! Eller ja, inte alla. Men det flesta. Hade velat ha ett par, men dom är så himla dyra :(

Åh vill med till New York, verkar vara en sån ball stad. Hoppas du hittar skorna där för en billigare peng :)



Förutom att jag är förkyld så är allt bara bra med mig, bokade teoriprov och uppkörning häromdagen ;) Hihihi :D



KRAM på dig!

#2 - - Nellie:

Va söt du är Beccy.

Upp