Den här dagen

Idag kan man säga att det är min olycksdag. Den 26e maj 2010 blev jag sjuk och fick åka in på sjukhus, där jag fick stanna i tre veckor. Då missade jag min sista skolavslutning på grundskolan och allt det där som jag sett fram emot så länge.

Förra året blev jag sjuk samma datum igen, samma anledning som året innan. Den gången missade jag inte min skolavslutning, som tur var. Sommaren 2011 var jag helt frisk och jag mådde jättebra, tills mitten på augusti, då jag började få huvudvärk igen. Jag åkte ut och in på sjukhus i stort sett halva hösten, och skolan fick lida ganska mycket för det.

Idag hoppas jag innerligt att jag ska slippa några problem med min hälsa. Jag tror oftast inte på skrock, men man kan ju inte låta bli.. Det sägs ju alltid "tredje gången gillt", men skulle det inträffa tror jag att någon skämtar med mig. ♥
Min vardag | |
Upp