Nu kör vi; Frågestund!

Jag följer strömmen och ordnar en frågestund. Inga frågor är för dumma, det är bara till att fråga på!
Fram till den 17e november har ni på er att ställa frågor, sen kommer jag lägga ut alla svar!
 
UPDATE: Jag kommer att svara på alla frågorna i ett inlägg, inte i kommentarsfältet. Tycker att det blir roligare med ett inlägg. :)
 
UPDATE 2: Frågestunden pågår till den 18e november!
Frågor och svar | |
#1 - - anonym:

Exakt hur gammal är du?
Vad skulle du vilja kunna ta bort/lägga till i ditt liv för att det skulle vara optimalt?
Finns det någon sak som du alltid gör när du är själv? Till exempel sjunger för dig själv, dansar runt på platsen eller pillar med håret.
Om du fick åka på resa till ett land du inte varit i förut, vilket land skulle du först vilja besöka då? Och varför?
Vilket är ditt favorit julgodis?
Vilken musik lyssnar du på? Favoritlåtar?
Om du bara fick ha på dig kläder i en färg resten av ditt liv, vilken skulle du välja?
Vilken karaktär i en film skulle du vilja vara och varför?
Vilka är dina favoritböcker (om du har några)?
finns det någonting som du aldrig skulle kunna skriva om på bloggen?
morgonmänniska eller kvällsmänniska?
vad äter du oftast till frukost?
Det finns två lediga sittplatser på bussen. En bredvid Sean Banan och den andra bredvid Ranelid, vilken väljer du?
Har du någonsin upplevt problem med alkohol/droger/cigg?

#2 - - emma:

ohja jäklar, den föregående talaren fick med en hel del haha.
men för att vara snäll och bidra, ställer jag en fråga!
saknar du mig ? :D
haha, ha det bäst beccs! / emma.

#3 - - Anonym:

Har du någonsin varit kär?
Har du någonsin haft en pojkvän?
Hur många har du kysst?
Brukar du festa? Dricka alkohol/röka?

#4 - - Mr.Bananapie:

Hej mitt namn är banan tycker du om äpplen eller varmrätter eller vill du ha vaniljsås istället för brunsås på mackan tacksam för svar MVH Mr.Bananapie

#5 - - Taco Taco:

tycker du om tacos med kräm?

#6 - - Oliver crowley bathory laVey (crowley):

tror du jag har taggtråd på snoppen?

Upp