Svar på frågestunden, del 1

Jag har fått in otroligt många frågor, så jag delar upp svaren i två delar. Jag trodde inte att jag skulle få in så många frågor! Roliga var de i alla fall. Nästa del kommer upp senare ikväll!
 
Exakt hur gammal är du?
Jag är 18 år, 6 månader och 15 dagar. :)

Vad skulle du vilja kunna ta bort/lägga till i ditt liv för att det skulle vara optimalt?
Alla mina sjukdomsvistelser, även fast det kommit något bra utav det. Annars vet jag inte riktigt. Mitt liv är rätt bra ändå!
 
Finns det någon sak som du alltid gör när du är själv? Till exempel sjunger för dig själv, dansar runt på platsen eller pillar med håret.
Jag sjunger alltid! Eller skriker, haha. Nej, men sjunger får jag väl säga att jag gör. Men bara när jag är ensam hemma!

Om du fick åka på resa till ett land du inte varit i förut, vilket land skulle du först vilja besöka då? Och varför?
Oj, vad svårt.. Jag har varit på många underbara ställen, och vet egentligen inte var jag skulle vilja åka. Japan kanske?

Vilket är ditt favorit julgodis?
Ischoklad, tror jag. Om jag nu inte får välja pepparkakor!

Vilken musik lyssnar du på? Favoritlåtar?
Min musikstil är nog världens tråkigaste, om jag ska vara ärlig. Jag lyssnar inte på något speciellt, utan bara på det nyaste som olika topplistor på Spotify, till exempel. Men en låt jag gillar väldigt mycket är nog Diamonds med Rihanna.
 
Om du bara fick ha på dig kläder i en färg resten av ditt liv, vilken skulle du välja?
Svart. Om det nu räknas som en färg. Jag älskar svart!

Vilken karaktär i en film skulle du vilja vara och varför?
Haha, oj vad svårt.. Den enda jag kan komma på just nu är Hermione i Harry Potter-filmerna, för att hon är smart och ser bra ut, men det är nog inte mitt slutgiltliga svar. Ställ den här frågan snart igen så får du kanske ett annat svar!

Vilka är dina favoritböcker (om du har några)?
Böckerna i Elsa-serien (Elsas mode, Elsas värld och Elsas hemlighet av Sofie Fahrman.

Finns det någonting som du aldrig skulle kunna skriva om på bloggen?
Djupa känslor, eller om jag blivit ovän med någon. Jag skulle aldrig kunna hänga någon!
 
Morgonmänniska eller kvällsmänniska?
Definitivt kvällsmänniska.
 
Vad äter du oftast till frukost?
A-fil och flingor. Är sjukt tråkig när det gäller mina frukostar, jag har ätit samma sak i säkert ett halvår nu.

Det finns två lediga sittplatser på bussen. En bredvid Sean Banan och den andra bredvid Ranelid, vilken väljer du?
Jag hade bett dem sätta sig längst bak i bussen (där det ofta finns fler platser bredvid varandra) så hade jag kunnat sitta i mitten, haha. Nej, men måste jag välja tror jag att jag valt Sean Banan. Han verkar så otroligt rolig!
 
Har du någonsin upplevt problem med alkohol/droger/cigg?
Vad räknas som problem? Jag tror faktiskt inte det i alla fall.
Frågor och svar | |
Upp