May the fourth be with you

Hehe, som ett icke Star Wars-fan vet jag i alla fall att det är Star Wars-dagen, som rubriken lyder. Har inte sett någon uppmärksamma det mer än på Facebook dock.. ;-)

Hur som helst, det var inte det jag skulle prata om. Idag efter skolan (som för övrigt bara bestod av ett seminarium) stack jag till stan för att möta upp Johanna. Det var ett tag sen vi sågs, som alltid, men våra skolscheman går inte alltid ihop.. Vi hittade tid idag i alla fall, så vi gick runt och kollade lite. Provade roliga solglasögon inne på Glitter (jag tycker att de med blommor är så coola, dock är det ju Johanna som bär de på bilden som ni ser!). Till slut satte vi oss på Godai och åt sushi, så gott! 

Imorgon kommer jag att visa er mina förlsedagspresenter. Nu har jag äntligen fått tummen ur och laddat min kamera. 

Min vardag | |
Upp