Semester imorgon

Hej allihopa!
Har inte gjort så mycket denna veckan, som är värt att berätta om. Har varit i stan varannan dag, ungefär,
och handlat massa godis. Shit, jag börjar bli värsta godismonstret! (Mer än vad jag var innan!)
Imorgon ska jag och mina kusiner till en stuga i..nånstans.
Vi ska vara där i en vecka, så det ska bli rätt kul.
Haha, utan mina föräldrar!
Jag är en sån nörd. Jag har bara varit utan dom i en helg, som längst.
Ska iallafall bli kul. Vi skulle nog åka till Öland också, nån dag, till någon djurpark.
Min kusin sa att vid stugan fanns där hästar
- Och då ska jag rida!
Oj, hästen kommer kasta av mig. Jag kan inte ens hantera en häst. Frida (kusinen) får gå bredvid mig
och hålla i hästen, så som man gör med småbarn på Tosselilla. Haha!
Ska bli spännande att komma från mamma och pappa lite iallafall.
Då slipper mamma bråka om hörnplatsen på soffan....

Ha det bra tills jag kommer hem!
(Ni kan gärna ha det bra när jag kommit hem också!) xD

 ♥

Rebecca
Min vardag | |
Upp