20 juli 2008

Hej hopp, tänkte bara uppdatera lite här.
Torsdagseftermiddagen spenderades med Emma och Frida. Vi stack hem till Frida och grillade marshmallows. Jättegott! Senare stack vi hem till mig och dom sov över.

Nu har vi gäster, så osocial är jag som sitter och bloggar nu, men men...
Iallafall, Casper min kusin är här och han ska sova över här för andra natten i rad. Jätteroligt!
Nej, nu ska jag gå och vara lite mer social och kolla på "American History X" med dom andra.

Slänger in en bild från grillningen i torsdags!


Ha det bra allihopa!


/// Rebecca.
Min vardag | |
#1 - - Sara:

Sv: Jo, bloggen är nere. Men det kommer en ny, jag hoppas att du läser den sen när den kommer! :-) Och ja!! Jag var på sommarkrysset då! Dea körade ju då och jag var där för att se henne. Skulle vara intressant att se den där bilden du pratade om. ;-)

Kram!

Upp