29 september 2009

Hej! Förlåt för sen uppdatering, men jag har varit i stan med Emma nästan hela eftermiddagen. Dagen avslutades med gympa, då vi sprang 2400 meter i parken, som vi alltid gör en gång per termin. Jag börjar bli förkyld, känner jag, och det gör det jobbigare att springa. Man ska springa varven under 20 minuter, och det har jag klarat alla gånger! Dock har jag försämrat mig med någon minut, men men.. Jag kan inte direkt säga att jag har tränat till det, gympa är verkligen inte något som jag brinner för.

Just nu håller jag på att plugga engelska. Femtio ord har vi till imorgon, och det är bäst att jag fortsätter på dem nu! ♥
Min vardag | |
#1 - - FRIDA - It´s all about me:

sv, Haha, jag kommmer faktiskt inte heller ihåg :O

#2 - - L I S A M A R K L U N D:

Händer idag då sötis? :*

Jag är sjuk så gör inte så mkt

#3 - - Matilda:

japp den gammla bloggen had eför komplicerat bloggnamn tycker jag :)

#4 - - L I S A M A R K L U N D:

SVAR: okej, trist.. men men. görs? :D

Upp