3 dagar till julafton

Hej!
Idag har vi klätt julgranen, men röda julkulor och guldglitter.
Egentligen gillar inte jag rött, jag vet inte varför, jag bara ogillar färgen!
Så nästa år vill jag att julgranen ska ha silver och blått i sig, istället för dom färgerna
vi valt att ha detta året! Egentligen skulle jag fota granen och lägga in bilden här, men jag
orkar inte. Så det får bli en bild från Google istället.

Vi slutade skolan igår, så skönt! Jag var hemma igen efter avslutningen vid 9.50, ungefär.
Så det tog inte så lång tid. Vi tittade på en julshow som elever på skolan hade satt ihop, den var bra och alla
var jättedutkiga på att sjunga och greja. Efter det bar det av till stan med min kusin Frida, och då fixade jag om sista
julklapparna. En rolig grej måste jag berätta om också, bara för att det var så himla smart av mig!

I förrigår ringde någon hem till oss, och pappa svarar. Sen undrar han vad jag önskar mig och jag undrar varför.
Pappa sa att han snackade med tomten.. Jo, visst....
Dagen efter undrade jag vem som ringt, för alla vet ju att det inte var tomten. Jag kollade på vår nummerpresentatör, och skrev av numret.
Sen gick jag in på Eniro, och skrev in numret!

Så min faster är alltså tomten.... Jaja, då säger vi det!
Min vardag | |
Upp