Tjejkväll på Valen

Hej!
I torsdags var jag och mina kompisar i stan, på Valen. Det var sån här tjejkväll med modevisning från massa olika affärer, som vi har här i stan, också skulle Danny komma! :)
Ja, jag vet faktiskt inte så mycket mer att skriva nu, skulle bara berätta det intressantaste som jag har hållt på med dom senaste dagarna.
Jag har börjat blogga mindre nu, kanske för att jag inte har nånting att skriva om, och kanske för att ingen kollar heller....

Här kommer bilderna från i torsdags!
Dom blev inte så himla bra bara....
Från början stod jag längst fram, men när det började närma sig, så tryckte alla på, och jag hamnade långt bak.... :/
Köpte en singel också för 25 kr, så nu kan man säga att jag officiellt har pratat med Danny.
Han frågade vad jag hette...... xD
image22 
Denna bilden blev klart bäst, tycker jag!

 

Tidningen Sydsvenskan hade tydligen också tagit ett foto, men det var inte så bra. Det var bara ryggen på Danny. xD



/// Rebecca
Min vardag | |
#1 - - Frida :):

Vad roligt. Hoppas att du hade lika roligt som det lät i texten :P Kramar Frida :)

Upp