23 januari 2008

Hej!
Har egentligen inget intressant att berätta, kände bara för att skriva av mig lite, så att ni inte tror att jag är helt död.
Har haft matteprov, eller mattediagnos som det så fint heter idag. Det gick väl ganska bra. Vi får reda på våra re-
sultat imorgon. Jag gillar faktiskt inte matte alls.... Imorgon har vi slöjd, det är ganska kul även om jag klantar till det i stort sett varje gång. Jag gör en groda. Haha, ett gosedjur faktiskt. Den kommer bli skitsnygg! Kanske lägger jag in en bild på den här när den är klar, vilken den är om, som det verkar nu åtta år, exakt! Nej, jag bara skoja, men jag har precis börjat på den, så lite tid tar det nog!
Slänger in en bild lite snabbt, som jag hittade på datorn, bara för att det här inlägget ska bli lite snyggt!


Ha en bra vecka!
Min vardag | |
#1 - - Designa din blogg:

Ingen fara... klart att du får fråga om du inte hittar, men det är ju iaf skönt för mig att veta att folk har letat lite..=)

#2 - - Frida:

svar: ja, jag vill att det ska börja nu! :)

#3 - - HELENASCITY:

detsamma!

Upp