Mina presenter

Hejsan!
Bara för att det snart är en månad sen jag fyllde år,
så ska jag lägga in lite bilder på vad jag fick!
Här kommer dom!

 Oililyväska, grymt fin!

 Pilgrimhalsband. Mycket fint det också!

 Halsband från Guldfynd.

 Söta örhängen, också från Guldfynd.

 Örhängen som ser ut som rosor från Glitter.


 Och, tada! Min kamera!
Egentligen ville jag ha en rosa, men dom var slut, men denna är också jättefin! Färgen är jättecool!

Även om det kommer sent, men ändå - Tack allihopa för presenterna!

Snart ska jag lägga mig, hehe, måste kunna stiga upp imorgon.
Men just nu är mormor och morfar här, så det passar inte att gå och lägga sig nu direkt.




Rebecca.
Min vardag | |
#1 - - Sara:

Åh, vad kul med en kamera! Min gick sönder idag så det var bara att åka in och köpa en ny. överlever inte utan den. haha. "Ros-örhängena" har jag likadana! Fick när jag fyllde av en kompis! hahaha! ;)

#2 - - Rebecca:

Sara: Ja, jag tycker det är jättekul med en kamera!

Innan fick jag låna mina föräldrars hela tiden och den var inte så jättebra, hehe...

:]

#3 - - Matilda:

.åh va fin kamera!!

Upp