Jag har tråkigt...

Hej, tänkte bara skriva av mig lite här.
Skoldagen gick hyfsat snabbt, det är ju bra. Vår näst tidigaste dag, slutade 13.45. Vår fransklärare var sjuk, maginfluensa, usch! Vi fick sitta inne med dem som har förstärkt engelska och se en film, som vi sett på franskan. Fast nu såg vi den ju på engelska, såklart!

När jag kom hem ringde telefonen. Det var Frida, min kusin som bjöd mig på tjejmiddag, eftersom hon fyller år nästa vecka. Ska bli skoj! Speciellt eftersom man skulle klä ut sig, 70- och 80-talstema! Haha, spännande! Får se vad jag kan ha på mig då, hmm...

Imorgon blir dock en längre dag.. Och så gympa också, usch!
Men men, dagarna går snabbt när helgen närmar sig.

Och så är det så kallt nu på morgnarna, usch(igen)... Tänkte först ta min Koola Anna dunjacka, men ändrade mig. Slänger in en bild på den, så att inlägget ser lite trevligare ut!

  Köpt på Svedala Outlet, förra året, tror jag. (Mycket fin redigerad bild).

Btw, så har jag hittat en jättefin klänning på Gina Tricot, kan lika bra publicera en bild på den också!

 Så ser den ut! 299 kronor... Vad tycker ni? Ska jag köpa den?


Nu har jag suttit alldeles för länge vid databurken.. Vi hörs!

Kram!


/// Rebecca
Min vardag | |
#1 - - Ellie:

Svar: Det är verkligen svårt att stå fast vid något som ingen annan tycks acceptera. Om det inte vore för att Ark pratar så mycket om att man inte ska skämmas eller bry sig mer om vad man själv tycker än vad andra tycker, så hade jag antagligen inte klarat av det.

#2 - - Carro:

SV: Köp båda skivorna ;) haha. Okeej nä de har du inte sagt.. Men va kul :D Okeej, men skit i vad dom tycker, du vet själv vad du gillar och tycker om, stå på dig!! Jag tycker inte du är töntig som ska se dem.. Dem har ju "fans" i alla åldrar, de når ut till alla. De är ju suveräna :)

#3 - - Ellie:

Svar: Nej, jag skulle inte säga att Ark är schlager, kanske vissa låtar. Men schlager ses oftas som töntigt, vilket är helt sjukt. Schlager är lika mycket musik som annan musik. Jag gillar schlager själv, och det är väl inget nördigt med det.

Och jag tycker inte jättemycket om screamo, det är verkligen inte min stil heller.

#4 - - Ellie:

Svar: Man kan alltså kortfatta allt genom att säga: Folk förstår inte att man ska respektera andra. Vilket är otroligt synd.

#5 - - Ellie:

Svar: Ja, det vill jag gärna, om det är okej för dig. Det är ingen som vill gå dit, och jag är inte jätteglad över att gå dit endam, som du kanske förstår ;)

Men du kan ju adda mig på msn, så kan vi prata om det där? :)

#6 - - haniini:

Snygg klänning, du borde köpa den om du gillar den ^^

#7 - - haniini:

Vad roligt ^^

Händer i helgen ?

#8 - - Carita:

Jackan var superfin! ;*

#9 - - Jenny:

fin blogg:) Den svarta klänningen va superfin, ska du ha den på nyår kanske?:) Gör du ikv annars då?

#10 - - haniini:

Absolut tjejen ^^

#11 - - Milton:

Jag tycker att man ska stå för den man blivit/är =)

#12 - - Malllan:

den svarta va absolut finas tycker ja ;)

kommentera gärna min blogg? :)

#13 - - Milton:

JAG SKITER i vad folk tycker och tänker om mig, föratt jag har Charlotte som idol. Skit bara i vad andra tycker om det...

#14 - - Ellie:

Svar: Det gör inget ;) Men vad synd, vi stod nämligen nästan längst fram.. Men jag tyckte inte att dom var jättebra, men tre låtar är ju inget man kan döma direkt, det är ju ingenting :P

#15 - - Ellie:

Svar: Nej, det gjorde jag inte, jag hade inte råd ;p

#16 - - Jenny:

Den svarta klänningen ska ja ha på nyår tänkte ja, älskar den!:)

#17 - - Hanna:

Tävling på min blogg just nu !

var gärna med och "gissa bilden"

:)

#18 - - Johanna <3:

sötnos.



kolla gärna in min blogg som har allt från insidan till utsidan, mode skor smycken skönhet och massa

tips ! <3

Upp